- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Zamówienia przyjmowane są przez stronę artex-rowery.pl , w wyjątkowych przypadkach telefonicznie (032) 215 66 41. Celem potwierdzenia dostępności prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo przed złożeniem zamówienia lub dokonaniem wpłaty.
- Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia,
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto sklepu, - Zamówienia realizowane są w terminie do 14 dni roboczych (zazwyczaj jest to 3-7 dni roboczych) od rozpoczęcia realizacji zamówienia(wpłynięcia pieniędzy na konto w przypadku płatności przelewem). *Realizacja może się wydłużyć w sytuacji dużej ilości zamówień lub braku, któregoś z potrzebnych elementów do montażu o czym będziemy informować.
- Do każdego zamówienia dołączany jest paragon.
- Faktura VAT jest wystawiana na wyraźne życzenie klienta.
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów.
- Gratisy do rowerów nie stanowią oferty handlowej. W razie braku którychkolwiek opisanych na stronie produktu, zastrzegamy sobie prawo do zamiany na inne.
- Zdjęcia/Grafiki są wykonywane w studiu i obrabiane w programie graficznym dlatego mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu roweru w świetle dziennym.
- W przypadku zwrotu/wymiany towaru koszt dostawy ponosi kupujący. Jeśli porozumie się z nami to korzystając z naszej umowy kurierskiej koszt ten będzie wynosił 100 zł w przypadku zwrotu roweru oraz w przypadku wymiany roweru na nowy.
UWAGA!*Rower musi wrócić w stanie idealnym czyli w takim jakim został wysłany. Każdy element należy odpowiednio zabezpieczyć tak aby nie przewracał się luźno w kartonie. Do zabezpieczenia ramy, amortyzatora, kierownicy oraz przedniego koła najlepiej użyć folii bąbelkowej, styropianu lub innego podobnego materiału. Jeżeli zwrócony rower będzie nosił zabrudzenia, zadrapania, obicia lub inne uszkodzenia, będziemy kontaktować się z klientem i ustalać jakie działania podjąć w takowej sytuacji. Do zwracanego roweru/wymienianego należy dołączyć kartkę gwarancyjną, dokument zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. Czas na zwrot/wymianę towaru to 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. - Ceny towarów w panelu zakupowym artex-rowery.pl podane są w walucie polskiej (PLN) i wartości brutto. Firma F.H.P.U Artex Andrzej Płonka zastrzega sobie prawo do zmian cen oraz specyfikacji towarów, w dowolnym momencie, dlatego reklamacje z tytułu widnienia innego elementu na stronie niż rzeczywiście zamontowanego nie będą rozpatrywane.
- Wysokości cen produktów opublikowanych na stronie artex-rowery.pl są właściwe dla rowerów oraz akcesoriów sprzedawanych online i nie dotyczą produktów sprzedawanych w sklepie stacjonarnym.
Wprowadzanie nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Zmiany te nie mają wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny. - Przez cenę regularną rozumiana jest cena produktu, obok której nie wyświetlona jest przekreślona stara cena.
INSTRUKCJA KUPOWANIA NA E-RATY DO POBRANIA W PONIŻSZYM LINKU:
https://drive.google.com/file/d/1WJPvwmGDPZXXPsIR7ffLGapWuW89gWkJ/view?usp=sharing
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DO POBRANIE PONIŻEJ:
https://drive.google.com/open?id=11756rbsqbt4wMt7u0ayQvv0yBiXFJcSz
FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA PONIŻEJ:
https://drive.google.com/open?id=1wL4sgdnYF-YvlbUEWJRaJlAo85WqNvzd
FORMULARZ REKLAMACYJNY DO POBRANIA PONIŻEJ:
https://drive.google.com/open?id=1a3uNXi39S2k6ssUZeYt8gXaOIiy_1R1k
GWARANCJA I SERWIS
- Producent udziela na zakupiony sprzęt gwarancji:
- 5 lat na ramy aluminiowe
- 2 lata na ramy stalowe
- 2 lata na pozostałe podzespoły opisane w karcie gwarancyjnej
- Warunkiem ważności gwarancji jest wypełnienie karty gwarancyjnej przez sprzedawcę: data sprzedaży, pieczątka i podpis sprzedawcy oraz podpis użytkownika.
- W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji uszkodzeń wynikłych z wad materiałowych - producent zapewnia bezpłatną naprawę.
- W celu uzyskania naprawy gwarancyjnej lub regulacji/przeglądu roweru należy wcześniej skontaktować się z naszym serwisem, który rozpatrzy czy zaistniała awaria na takową naprawę się kwalifikuje:
telefon do serwisu: 32 215 67 13
adres e-mail: serwis@nrowery.pl - Naprawę gwarancyjną wykonuje punkt serwisowy w terminie 14 dni. Jeżeli sprzęt wymaga ekspertyzy termin ten ustala się na 28 dni. Ekspertyzę wykonuje producent który jednocześnie może przedłużyć czas gwarancji o ilość dni na przeprowadzenie oceny technicznej uszkodzenia.
- Nie jest wymagany jakikolwiek kolejny przegląd serwisowy i z tytułu niewykonania takowego przeglądu gwarancja nie ulega utracie. Natomiast producent proponuje po 30 dniach eksploatacji dokonanie przeglądu w serwisie rowerowym. Wykonanie takie przeglądu przyczyni się do poprawienia komfortu jazdy, zabezpieczy rower przed nadmiernym zużyciem się podzespołów i uchroni przed ewentualnymi uszkodzeniami. Koszty przeglądu ponosi właściciel roweru.
Amortyzatory marki SR Suntour, które uległy awarii w okresie gwarancyjnym należy wysłać do naszego serwisu, skąd następnie wysyłane są do oficjalnego serwisu producenta. - Gwarancją nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwowania i przechowywania oraz wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności.
- Gwarancji nie podlegają materiały i elementy ulegające naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji takie jak pedały, opony, dętki, chwyty kierownicy, linki i pancerze, klocki hamulcowe, podpórka, oświetlenie.
Za naprawy gwarancyjne nie uważa się regulacji, wszelkie połączenia gwintowe śrubowe (np. pedał z korbą) mechaniczne uszkodzenia elementów ramy np. (podbicie, zgięcie widelca przedniego), zużycie wolnobiegu mechanizmu korbowego, łańcucha, centrowanie kół i likwidacja luzów. - Gwarancja traci swą ważność w przypadku:
- upływu terminu gwarancji,
- samodzielnej niewłaściwej naprawy przez użytkownika,
- wprowadzenie przez użytkowania zmian konstrukcyjnych,
- używanie roweru niezgodnie z jego przeznaczeniem np. skoki, jazda sportowa (udział w wyścigach kolarskich),
- montaż innych części niż oryginalne.
- Właściciel roweru zobowiązany jest dostarczyć go czysty do serwisu wraz z aktualną i wypełnioną kartą gwarancyjną. Karta gwarancyjna stanowi jedyną podstawę do bezpłatnego wykonania naprawy gwarancyjnej.
- Gwarancja obejmuje swoim zasięgiem terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Gwarancja na niniejszy towar nie wyłącza nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności roweru z umową.
- Przegląd zerowy nie jest wymagany, natomiast zalecany po przejechaniu pierwszych 100 km .Z racji tego nie utraci się gwarancji jeżeli takowego serwisu się nie wykona.
a) Na rowery zakupione w sklepie ARTEX lub przez sklep IT artex-rowery.pl udzielamy pierwszego gratisowego serwisu, który można wykonać jedynie w naszym sklepie ARTEX w Czechowicach-Dziedzicach ul. Legionów 217, za okazaniem ważnej karty gwarancyjnej. - Poniżej instrukcja wkręcania pedały do mechanizmu korbowego:
Instrukcja wkręcania pedały do mechanizmu korbowego: