Informacje dla klientów
  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia  przyjmowane są przez stronę artex-rowery.pl , w wyjątkowych przypadkach telefonicznie (032) 215 66 41. Celem potwierdzenia dostępności prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo przed złożeniem zamówienia lub dokonaniem wpłaty.  
  3.  Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie.    
  4.  Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem    złożonego zamówienia,
    b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto     sklepu,
  5. Zamówienia realizowane są w terminie do 14 dni roboczych (zazwyczaj jest to 3-7 dni roboczych) od rozpoczęcia realizacji zamówienia(wpłynięcia pieniędzy na konto w przypadku płatności przelewem). *Realizacja może się wydłużyć w sytuacji dużej ilości zamówień lub braku, któregoś z potrzebnych elementów do montażu o czym będziemy informować. 
  6. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon.
  7. Faktura VAT jest wystawiana na wyraźne życzenie klienta.
  8. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów.
  9. Gratisy do rowerów nie stanowią oferty handlowej. W razie braku którychkolwiek opisanych na stronie produktu, zastrzegamy sobie prawo do zamiany na inne.
  10. Zdjęcia/Grafiki są wykonywane w studiu i obrabiane w programie graficznym dlatego mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu roweru w świetle dziennym.
  11. W przypadku zwrotu/wymiany towaru koszt dostawy ponosi kupujący. Jeśli porozumie się z nami to korzystając z naszej umowy kurierskiej koszt ten będzie wynosił 100 zł w przypadku zwrotu roweru oraz  w przypadku wymiany roweru na nowy.
    UWAGA!*Rower musi wrócić w stanie idealnym czyli w takim jakim został wysłany. Każdy element należy odpowiednio zabezpieczyć tak aby nie przewracał się luźno w kartonie. Do zabezpieczenia ramy, amortyzatora, kierownicy oraz przedniego koła najlepiej użyć folii bąbelkowej, styropianu lub innego podobnego materiału. Jeżeli zwrócony rower będzie nosił zabrudzenia, zadrapania, obicia lub inne uszkodzenia, będziemy kontaktować się z klientem i ustalać jakie działania podjąć w takowej sytuacji. Do zwracanego roweru/wymienianego należy dołączyć kartkę gwarancyjną, dokument zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. Czas na zwrot/wymianę towaru to 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

    1. Ceny towarów w panelu zakupowym artex-rowery.pl podane są w walucie polskiej (PLN) i wartości brutto. Firma F.H.P.U Artex Andrzej Płonka zastrzega sobie prawo do zmian cen oraz specyfikacji towarów, w dowolnym momencie, dlatego reklamacje z tytułu widnienia innego elementu na stronie niż rzeczywiście zamontowanego nie będą rozpatrywane.
    2. Wysokości cen produktów opublikowanych na stronie artex-rowery.pl są właściwe dla rowerów oraz akcesoriów sprzedawanych online i nie dotyczą produktów sprzedawanych w sklepie stacjonarnym.
      Wprowadzanie nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Zmiany te nie mają wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny.
    3. Przez cenę regularną rozumiana jest cena produktu, obok której nie wyświetlona jest przekreślona stara cena.

      INSTRUKCJA KUPOWANIA NA E-RATY DO POBRANIA W PONIŻSZYM LINKU:

      https://drive.google.com/file/d/1WJPvwmGDPZXXPsIR7ffLGapWuW89gWkJ/view?usp=sharing

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DO POBRANIE PONIŻEJ:

https://drive.google.com/open?id=11756rbsqbt4wMt7u0ayQvv0yBiXFJcSz

FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA PONIŻEJ:

https://drive.google.com/open?id=1wL4sgdnYF-YvlbUEWJRaJlAo85WqNvzd

FORMULARZ REKLAMACYJNY DO POBRANIA PONIŻEJ:

https://drive.google.com/open?id=1a3uNXi39S2k6ssUZeYt8gXaOIiy_1R1k

GWARANCJA I SERWIS

  1. Producent udziela na zakupiony sprzęt gwarancji:
    • 5 lat na ramy aluminiowe
    • 2 lata na ramy stalowe 
    • 2 lata na pozostałe podzespoły opisane w karcie gwarancyjnej
  2. Warunkiem ważności gwarancji jest wypełnienie karty gwarancyjnej przez sprzedawcę: data sprzedaży, pieczątka i podpis sprzedawcy oraz podpis użytkownika.
  3. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji uszkodzeń wynikłych z wad materiałowych - producent zapewnia bezpłatną naprawę.
  4. W celu uzyskania naprawy gwarancyjnej lub regulacji/przeglądu roweru należy wcześniej skontaktować się z naszym serwisem, który rozpatrzy czy zaistniała awaria na takową naprawę się kwalifikuje:
    telefon do serwisu: 32 215 67 13
    adres e-mail: serwis@nrowery.pl   
  5. Naprawę gwarancyjną wykonuje punkt serwisowy w terminie 14 dni. Jeżeli sprzęt wymaga ekspertyzy termin ten ustala się na 28 dni. Ekspertyzę wykonuje producent który jednocześnie może przedłużyć czas gwarancji o ilość dni na przeprowadzenie oceny technicznej uszkodzenia.
  6. Nie jest wymagany jakikolwiek kolejny przegląd serwisowy i z tytułu niewykonania takowego przeglądu gwarancja nie ulega utracie. Natomiast producent proponuje po 30 dniach eksploatacji dokonanie przeglądu w serwisie rowerowym. Wykonanie takie przeglądu przyczyni się do poprawienia komfortu jazdy, zabezpieczy rower przed nadmiernym zużyciem się podzespołów i uchroni przed ewentualnymi uszkodzeniami. Koszty przeglądu ponosi właściciel roweru.
    Amortyzatory marki SR Suntour, które uległy awarii w okresie gwarancyjnym należy wysłać do naszego serwisu, skąd następnie wysyłane są do oficjalnego serwisu producenta.
  7. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwowania i przechowywania oraz wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności.
  8. Gwarancji nie podlegają materiały i elementy ulegające naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji takie jak pedały, opony, dętki, chwyty kierownicy, linki i pancerze, klocki hamulcowe, podpórka, oświetlenie.
    Za naprawy gwarancyjne nie uważa się regulacji, wszelkie połączenia gwintowe śrubowe (np. pedał z korbą) mechaniczne uszkodzenia elementów ramy np. (podbicie, zgięcie widelca przedniego), zużycie wolnobiegu mechanizmu korbowego, łańcucha, centrowanie kół i likwidacja luzów.
  9. Gwarancja traci swą ważność w przypadku:
    • upływu terminu gwarancji,
    • samodzielnej niewłaściwej naprawy przez użytkownika,
    • wprowadzenie przez użytkowania zmian konstrukcyjnych,
    • używanie roweru niezgodnie z jego przeznaczeniem np. skoki, jazda sportowa (udział w wyścigach kolarskich),
    • montaż innych części niż oryginalne.
  10. Właściciel roweru zobowiązany jest dostarczyć go czysty do serwisu wraz z aktualną i wypełnioną kartą gwarancyjną. Karta gwarancyjna stanowi jedyną podstawę do bezpłatnego wykonania naprawy gwarancyjnej.
  11. Gwarancja obejmuje swoim zasięgiem terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Gwarancja na niniejszy towar nie wyłącza nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności roweru z umową.
  12. Przegląd zerowy nie jest wymagany, natomiast zalecany po przejechaniu pierwszych 100 km .Z racji tego nie utraci się gwarancji jeżeli takowego serwisu się nie wykona.
    a) Na rowery zakupione w sklepie ARTEX lub przez sklep IT artex-rowery.pl udzielamy pierwszego gratisowego serwisu, który można wykonać jedynie w naszym sklepie ARTEX w Czechowicach-Dziedzicach ul. Legionów 217, za okazaniem ważnej karty gwarancyjnej.
  13. Poniżej instrukcja wkręcania pedały do mechanizmu korbowego:
    Instrukcja wkręcania pedały do mechanizmu korbowego: